- Home
- Veelgestelde vragen
BESTELLINGEN
Na het plaatsen van je bestelling gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Heb je vragen over het bestellen, de verzending of over Byrklund zelf? Bekijk hieronder de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
VERZENDING
Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. In deze e-mail vind je een Track&Trace link waarmee je je bestelling kunt volgen. Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over bezorging en de status van je bestelling. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
BETAALMETHODEN
Byrklund biedt diverse betaalmethoden aan. Alle geboden methoden zijn veilig in gebruik via payment provider Mollie. Mogelijkheden bestaan uit: iDEAL, achteraf betalen met Klarna, MasterCard, Bancontact/Mister Cash, Visa, en een Byrklund cadeaucode.
RETOURNEREN
Soms komt het voor dat je een product wilt retourneren. Je moet hiervoor een retourlabel aanmaken: klik hier voor jouw retourlabel. Heb je vragen over het terugsturen van een artikel van Byrklund? Bekijk hieronder de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!
GARANTIE & KLACHTEN
Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen over garantie en mogelijke klachten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
CONTACTGEGEVENS
Staat je vraag er hierboven niet tussen? Neem dan contact op met onze Klantenservice via onderstaande gegevens óf vul het onderstaande contactformulier in.
Telefoon: +31 (0)40 309 55 05
Email: info@byrklund.nl
Openingstijden:
Maandag: 8:30 – 17:00 uur
Dinsdag: 8:30 – 17:00 uur
Woensdag: 8:30 – 17:00 uur
Donderdag: 8:30 – 17:00 uur
Vrijdag 8:30 – 16:00 uur