- Home
- GARANTIE & KLACHTEN
GARANTIE & KLACHTEN
Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen over garantie en mogelijke klachten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb ik garantie op mijn Byrklund artikelen?
Ja, je hebt garantie. Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is en/of doet wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. We hanteren een garantietermijn van 1 jaar.
Recht op een deugdelijk product
Als je iets koopt, heb je recht op een goed product. Bij Byrklund wordt er elke dag gewerkt aan de kwaliteit van onze producten en werken wij met aandacht en passie aan onze collectie. Mocht je zien dat een product niet deugdelijk is aangekomen, dan heb je wettelijk recht op ondersteuning. Je kan in dit geval contact opnemen met onze klantenservice en dan helpen wij je direct. Wat is een deugdelijk product? Dit betekent dat het product de eigenschappen moet bezitten die je redelijkerwijs op grond van de koopovereenkomst kunt verwachten (artikel 7:17 Burgerlijk Wetboek).
Heb je een klacht over een product bij ontvangst?
Is je artikel bij levering beschadigd? Dan kun je het artikel direct retourneren, zodat wij het artikel kunnen ruilen of je geld terug kunnen storten. Geef je voorkeur aan op het retourformulier.
Heb je een klacht over een product bij gebruik?
Wij steven ernaar dat al onze producten van hoogwaardige kwaliteit zijn. Soms kan het helaas voorkomen dat het product na gebruik gebreken vertoont. In deze situatie vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice via info@byrklund.nl. Wij nemen de klacht direct in behandeling en zoeken samen met jou naar een passende oplossing.
Kunnen wij iets verbeteren aan onze service?
Goede service is voor ons vanzelfsprekend. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, zodat we het samen op kunnen lossen. Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Na ontvangst van de klacht zullen we binnen 14 dagen inhoudelijk reageren. Ben je het niet eens met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Natuurlijk doen wij er alles aan om dat te voorkomen.