- Home
- BEZORGEN
BEZORGEN
Na het plaatsen van je bestelling gaan we zo snel mogelijk aan de slag. Heb je vragen over het bestellen, de verzending of over Byrklund zelf? Bekijk hieronder de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Hoe lang voordat mijn pakketje bezorgd wordt?
Alle bestellingen die op werkdagen voor 23.59 uur betaald zijn, heb je de volgende dag in huis. Bestel je in het weekend? Dan zorgen we ervoor dat je je bestelling op dinsdag in huis hebt. In Nederland en België geldt dezelfde levertijd.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra de bestelling bij ons binnen is, gaan we aan de slag. Je ontvangt dan automatisch een e-mail van ons ter bevestiging.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, zodra een order is betaald gaat onze logistieke verwerking van start. Hierdoor is het niet mogelijk om de order te annuleren of te wijzigen. Uiteraard kunnen de artikelen wel geretourneerd worden.
Ik woon in het buitenland. Kan ik ook online bestellen?
Op dit moment bezorgen wij alleen in Nederland en België.
Waar is mijn pakketje?
Zodra jouw pakketje onderweg is, ontvang je automatisch een e-mail van ons. In deze e-mail staat de Track & Trace code van je bestelling waarmee je het pakketje kunt volgen.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij proberen de bestelling zoals afgesproken de volgende werkdag te leveren via onze partner DHL. Het kan gebeuren dat we een andere vervoerder inschakelen, mocht dit noodzakelijk zijn om je pakketje op tijd te leveren.